Monday, August 3, 2009

mkn...

okay..sejak dua menjak ni selera mkn aku makin menjadi2..aku x tau la nape..asyik nk makan je keje..even aku rase aku kenyang pon aku still nk mkn gak..aku dh try nk thn tp x leh..cam aritu mkn seafood kat tmn perling ngan kwn2..papa, sapik, helmi, aju, olie n azma..gler arr..order sampi x sedar diri..kitorg order, ikan siakap masak stim, ikan pari bakar 2 ekor, tomyam 4 org mkn, sotong goreng tepung, udang masak tiga rase n sayor kailan belacan kot kalo x silap..aku punyer la mkn byk..sampi papa punyer nasi pun aku bedal..x sedar seh..huhuhu..padahal petang tu, kol 4,aku n aju g jusco beli hadiah tok olie..kitorg mkn gak...ish...blk w.end aritu aku mkn lg..petang sabtu pas olie antar kat umah ibu ajak g HOMEDEC09 kat persada...aku ikot je la..ngan abg n kak gie..uncle razif belanje kitorg mkn kat selasih..aku cm nk contol mkn aku order je la tahu bakar..pastu tibe uncle razif ckp, mlm ni nk blanje mkn seafood lagi kat hotel..gler arrrr.mkn lg.tp mlm tu mmg 1st time ar aku mkn oyster mentah..perrghhh..best gler..aku suke..aku plg mkn byk..tgok2..minah arbainah ni mmg x sedar diri..mkn je keje.arrrgggjhhhh.cmner ni..asyik mkn je...huhuhu....nenek ckp aku dh tembam..arggghhh..cmner ni...nk cntrol mkn..huhuhuhuhuh

No comments: