Wednesday, August 12, 2009

keje pe yg ko buat arbainah!!!!

hah!!!!ni yg aku suke gler soal diri aku..ape yg aku wat tiap2 ari2??huhuhhu..mls je keje..
ok la..arini ku xla mls sgt k..i managed to finish my search about mushroom n sent it to my dad..he called me last week,asked me if i can help him finding some info about agriculture n mushroom..so, i decided to help him..but,u know la arbainah ni cm lembab sket..so,this morning i gather all the info n email to my dad..fuhh relief..
about my cnference in perak last few weeks, sps suppose to give me rm500 as i am a student tho..FYI all master student who want to go cnference in M'sia or oversea, they will provide rm500..but..leceh siot!!!!!
1.get letter from en A
2.call pn C A (sps engineering). 2 3 times can't reach..4 5 x leh gak..hangin aku..g meeting la..then decide to go c her...lg tension, dtg2 die xde..fuh...cm nk terbakar aku kat situ..selit surat bwh pintu..
3.a week, xde call pon dr die..then aku call lg, dpt la ckp ngan die..pastu die kate kat meja die surat kitorg dh procedd..myb staff die x wat keje..ok, tggu staff die lak call.
4.then kak ana ckp kak L (staff pn C A) nk full paper kitorg n letter head faculty..gler ar..kak ana yg wat sumer tu..thnx kak ana..
5.pas cnference, surat x dpt2 lg..got 1 call no 07-55...., i didn't answer coz ngah solat..then my mom call worried coz sps called her ask my phone no..she think i might do some big cases..hahahha...padahal nk ckp yg suh amek surat je..
6. i called kak L, she asked me to cme over sps n take the letter, 1st time aku g, ajak papa, die xde ok..g lg, pon xde..then smpi aju blk dr s'wk..g, x jumpe lak surat..kena la dtg..smlm aku dtg..baru la ade..ceh..surat sehelai je.xkan la xleh nk antar kat fac..hangin aku...
nk dpt kan rm500 pon kena wat report la ape la..nasib baik aku dh siap kan td..heheheh...
so, myb esok g antar report..aku rase lmbt kot nk dpt rm500..biase la org kerajaan...
huhuhhu

No comments: