Tuesday, August 4, 2009

aku mmg x sedar diri

hahhahhahah...best2..mkn mmg sgt best..ajue..aku dh suke mkn dh skrg...hahahahaha..aku rase nikmat gler mkn..xpe2..mggu depan ko ade kite main badminton 2 jam..nk???hahhahaha..
rindu seh nk main badminton...aku cm nk berpeloh je..tu yg aku mkn cm x ingat tu..huhuhhu...
cite bab lain la plak..smbg blk pasal entry yg pasal "ape yg aku rase"..ok, kan aku stiry yg aku cm rase x sedap ati tu..1.myb sbb olie dh xde..olie sudah bekerjaya..wah..bestnyer..2.myb aku mmg suke pikir bukan2..3.aku cm xleh trime ngan sorg yg dlm bilik study kitorg..rimas seh..ok, die x buat pape pon, tp die sgt rimas..ok, arbainah...sila trime kenyataan k..ko kena tabah menghadapi mase2 hadapan.huuhuhuh..4.emosi aku cm x stabil sket..aku rase aku ni x baik ar..huhuhuh..
ok ...tu je..

nak cite lain lagi ni..aku hangin nagn budak aras aku..ya allah..tolong ar..dorg ni x penah basoh pinggan mangkok kat umah ke???x penah kemas umah ke???ok, aku nk basoh baju smlm, tibe aku nmpk dlm sinki basoh baju tu de kuah dal..n kcg2 dal tu..tersumbat ok..dorg ni x pikir ke ape??selekeh seh dorg ni...tensen aku...huhuhuh

No comments: