Thursday, June 25, 2009

bertempat

hari ni aku cm x mood sgt..aku wat sumer keje cm x jd..aku kena wat keje tok prof pon aku wat lambat2 je, padahal benda tu kejap je leh siap..kol 4 td baru je aku siap kan..aku berpoya2 sket.pale aku pikir benda yg bukan2..pasal diri aku la kebanyakan nyer..aku mmg cm budak2..bukan cm kot, aku rase mmg..so pasni aku kena tgok kanan kiri, atas bawah dulu if aku nk berperangai cmtu..tp,kekdg benda tu secara spontan..arrggghhh!!!aku kena wat sumer tu bertempat gak..n aku kena lebih byk berdiam dr bercakap..tp, aku ni mmg suke je ckp2..huhuhuhuh..susah tapi aku kena wat gak..
myb ni la yg aku kena wat coz umo aku pon dh meningkat..n aku mmg sgt sensitif pasal umor..sgt2 coz ni ade kena mengena ngan hubungan aku..arrgggghhhh..aku x kesah tp kekadang aku pikir gak...

sedih nyer kamu wahai arbainah....huhuhuhuhuhu

No comments: