Friday, May 22, 2009

xde idea..



hai....
tiap kali aku bukak laptop, 1st thing yg aku buat or ty org dlm bilik.."tenet ok x???"..padahal keje kat lab berlambak..emmm..actually x sgt pon..tp byk..eh jap..yg sebenar2nyer mmg byk tp aku yg cm x tahu nk organize cmner..aku rase sumer kena buat..n aku x tahu nk wat yg mane 1..tp bile aku dh dpt step nk wat tibe2 aku jd malas..nape ek????ok..stop pasal keje kat lab..smbg pasal tenet lak..sebenarnyer aku nk la bercerite pasal entri aku yg lepas ni..yg aku ckp aku akan rajin menulis blog ni tp..tgok...lihat..see...aku jd malas lak..pahal aku punyer la beriye ty org yg tenet ade ke x, bile bukak blog je aku xde idea nk curah kan..huhuhuhu...aku rase aku kena betolkan niat aku la..jgn berpoya2..kena wat keje berpekdah dulu pastu baru leh berpoya2...hahhahahhha...

sebut pasal benda berpekdah..emmm..ape yg pade aku sgt penting sekarang ni ialah..meh aku list kan:

1. siapkan lab- aku rase mmg ngah bercelaru..nk beli standard tapi aku x beli2..kalo dari 1st day aku ckp nk beli n uruskan sumer mest x jadi cm sekarang...tp..kalo nk tahu, saat ini dan ketika ini pon aku x sedar2 diri gak...ish2..kesian betol kat aku ni...

2. discussion!!!!..ni yg paling melemahkan semangat aku..result aku yg berlambak aku x tahu nk discuss..aku sebenarnyer x pandai nk gune design expert la..spss la..ape2 software yg canggih2 ni..mmg sgt memeningkan coz aku mmg x tahu..sebb aku bukan la expert cm design expert tu..result aku ngah hanging sekarang ni..aku pon x tahu la..ape ke benda la ngan significant difference la not significant la...P<0.05..P<0.01..P<0.001..what da' ******???aku x tahu...

3. journal...aku hangin coz ade org publish journal cam lebih kurang aku nyer tajok master ni...tp nasib baik x same..kalo x, naye aku...moral of the tory..aku kena la mula merajinkan pale otak aku untuk bergerak menulis journal..1 pon jadi la..

4. bile lg la aku nk antar abstact aku ni kat mane2 conference...aku pon x tahu..bergegar tulis abstract tp aku biar je dlm folder aku..bgon la wahai cik arbainah oiii....

5. emmm...ape ek??aku x dpt berpikir lagi ni...pale aku dh pening...stop la dulu...


***aku dpt rase kan tempias la***

No comments: