Tuesday, May 26, 2009

finally...

hehehehe..amek kesempatan memblog...tgok...time aku ngah mereng mmg ade je aku nk membebel..time aku ngah elok2,xde lak idea..hahahhaha..lawak2..xpe2..asalkan aku epi sudah..
pada saat dan ketika ini, pak ya pon ade menemani aku n olie..die kena stay smpi pg wat bioreactor..xpe pak ya..kitorg teman..hahahhaha...
jam skrg kol 12.48am (kat pc PAK YA)..perot aku dh x lapo dh tp yg aku paling nk sekarang ialah mandi...nk berlulur la..tp cm dh lewat sgt kalo aku nk berendam lame2 dlm toilet kolej 9 yg sememangnyer xde bathtub pon..ala..pancutan air pon kire orait la..
ajue sudah membelikan aku n olie nasi goreng USA..best2...leh mkn ramai2 kat kolej..pas mandi teros mkn..pastu tido...hehhehheh..menaikkan badan je aku ni...xtau la esok nk dtg ke x...

k la..nk stop la dulu..

1 comment:

joegrimjow said...

mereng kejap boley
lelame susah jugak