Monday, March 1, 2010

mownink...(",)

mownink sumer..:)

arini dh 1 mac 2010..cepat btol mase berlalu..huhuhu..pejam celik pejam celik dh bulan 3 dh..emmm..arini cm byk je keje kena buat..tp depends on org ..sbb keje melibatkan org ni cm leceh sket..huhuhu..

emm..so, arini bertekad sgt settlekan sumer keje alo bole..sbb ade byk lg benda nk pikir.

xde idea ni..tp memandangkan cm dh lame x update blog, tulis je la ape yg patot..aku peru ikot jejak azma yg sentiasa memotivasikan diri die dgn bahan2 bacaan yg sgt bergune..mmg sgt membuka minda..aku x leh la bace buku2 yg sgt heavy..nnt aku xleh nk layan..hahhah..kalo novel cepet je abes bace..konsep bace buku2 berilmiahni cm blajar dulu la..bukak buku je mula la nk menguao..hahaha..myb tu aku je kot..heheheh..k,aku kena semanagt ni,,menambakan ilmu di dada dengan pengetahuan2 yg lain..huhuhu..

aku kena amek semangat dr papa aku yg sntiasa pikir dulu sblum bertindak..azma..ajue yg kuat semangat nya..olie yg sntiase bg semnagat kat aku..aku kena gak jd cm dorg..

k, nk buat keje lak..
;)

No comments: