Friday, December 11, 2009

haluan sendiri

arini dh ari jumaat dh.kejap je..
masin btol la mulut aku, ari isnin malam aritu, smbil gosok baju, aku ckp la kat azma n aju kot, rase die ade kat tmpt kejadian..hehehhe..aku ckp, cpt la ari jumaat, aku nk rest..huhuhu..mmg terbukti la kejap sgt dh smpi ari jumaat..keje still tertangguh2 lg..tensen aku..nk hangin pon ade..tp cool je..
smlm got 1 news yg x brape sdp nk dgr..but, as papa said, sabar je..tp aku tgok ar tahap kesabaran aku cmner..sbb ni melibatkan keje aku..aku xnk keje aku yg dh mmg serabot ni lg kacau..

emmm..arini aju dh nk blk KL..sedih seh..esok lak aku nk pindah umah..azma still dok kat kolej..masing2 dh bwk haluan sendiri..nasib baik azma ade lg kat sini, so leh la aku jumpe2 die..

huhhhhhu..

*ajue..babe..gonna misz u la...

No comments: