Tuesday, October 6, 2009

muke sembab

kenapa muke aku skrg nmpk sembab sgt???
adakah aku sudah gemok??
emmm..sgt sembab..aku x suke la...
ape la arbainah ni...
kena bersyukur k..
ni maksodnyer ko x jage ko nyer pemakanan ngan betol or ko terover tido..
mate aku nmpk cm x cukop tido.pdhal aku la kaki tido..kat hostel aku mmg suke gler tido x ingat...hahahah..
xde nyer nk stay-up2 smpi 2 3 pg cm aku degree dulu..tolong la..
skrg aku lebih menghargai waktu tido aku dan semestinyer cnfirm terlbh tido..hahhhahahah..
tu la..org lain wat master makin rajin aku jd mkin pemalas nk mampos..
boleh blh la ngan ko nyer hajat nk maintain kan ko nyer berat bdn..x yah nk berangan bdn ko leh cm dulu..
makan x inagt dunia..ape la..hahahha..time ni la aku nk menikmati kelazatan mkanan..hahahha

mggu ni aku berazam nk pose straight 5 ari..sabtu ahad x kot..nk berpoya2 ngan papa??leh x pa??hehhe..pa nk blk kota kot..huhuhu..

so, smlm bukak pose mkn cm nk mati, arini pose n berazam nk buke ringan2 je..perot cm nk meletop..arrghhh..nnt sluar jeans baru x muat..xleh2..kena cntrol gak..

kena bersenam..main badminton..huhuhuhuhu..

chaiyo'!!!

No comments: