Tuesday, April 28, 2009

kaki aku semakin besar ke???

hari ni aku bersemangat nk g cepp setelah lbh sminggu aku memerap dlm bilik kat kolej memikir kan yg bukan2..hahhahhaa..tp aku wat gak keje k...hepi ar dok bilik..eh golek2 tido atas katil.kui3..

aku tggu bus nk g bayar duit kolej kat bendahari..ceh!!!aku kena denda rm10 sbb lmbt bayar..kemut seh, dh la aku ngan nk pokai leh paw lg duit aku..tension je aku..
xpe2..salah aku gak bayar lmbt..hahahhaha..
then aku jln kaki g cepp tempat plg aku rindu..ahhahhaahahah..

aku pakai kasot everlast aku yg coklat tu..kasot lame..aku rase kaki aku melecet la...smpi je cepp aku bukak, mmg sah..dua2 jari kecik aku merah..ish..xkan la kaki aku makin membesar kot..hehehehe..dlm ati aku, kena gak la aku beli kasot baru..tp..x cukup budget la...camne ni???huuhuhuhu...xpe..kena la aku pakai sliper biru belang2..peduli ape aku org nk ckp..
aku student k..hahhahhaha...

aku ni mmg suke sgt tgok kasot cntik2..so aku surf la...tgok flat shoes, pump shoes, heels..





lawa x???heheheh..ni sumer aku tgok kat http://www.jessicastyle.com/jessicasimpsonfootwear.html

No comments: