Monday, January 5, 2009

she did or not????...but sory!!!


Hait!!!! aku nak story psl mama aku...sejak kebelakangan ni she not feeling well, so aku kena jaga dia sbb syg bangat kat dia, xpe la nnti aku sakit dia lak jaga aku, harap2 le dia sanggop hehe, so setelah lama x bjmpe kte org dtakdirkan bjmpe las nite, so lpas la rndu aku kat dia, pas 2 kt org pi dinner, so nak djadikan cite mngkn dia x bape chat time 2, sedang kt org dok bpacaran tibe2 aku nmpak cm dia tmuntah, tp bile aku tnya dia bekeras menafikannya :D, tang ni yg bwat aku confuse coz aku siap tbau menu yg dia mkn time dinner td (mee goreng basah daa..) hehe, smpi la akhirnya kt org tertawa sesama sndri m'ngenang apa yg tjadi hehe...swit memory la hahaaha, nasib la jd dlm keta, kalo kat lua mest jd tatapan makhluk2 dsekeliling hehe, dan aku x kisah pn kalo keta aku bau muntah mama aku coz aku syg sgt kat dia, n aku wish dia cpat2 sembuh..... :D, p/s kat mama: rajin2 mkn ubat, tke cre n x mau tensen2...

1 comment:

chRonicLe of uS said...

no need to b sori la papa...
hehehhheh..
salah mama kan???
batok je...
hhahahahah